FREDAAAAAAAAG

Nu är det fredag igen, alltid lika gôtt !

Jag har varit hemma stora delar av dagen men har knappt suttit vid datorn. Det har mest blivit soffhäng faktiskt. Imorse kunde jag knappt prata så jag hoppade över första lektionen så började halv ett. Och det var också min enda lektion. Det var prov dags och det kändes som det gick bra men jag ska inte säga för mycket.

Jag var hemma igen runt halv tre eftersom vi gick för att titta på årets lucior efter provet. Det var väl fint men tittade inte så mycket för jag pratade med mandis. När jag kom hem smsade jag moa och då var hon på väg hem från tåget och då går hon förbi mig så snackade lite med henne.

Och som vanligt, one tree hill halv fyra och nu är jag här.

Ikväll blir det inte roligare än så att jag är hemma och kurerar mig så jag är mer än frisk imorgon. Hostar gör jag men ingen snuva så det är lite skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0