JAG ÄR NÖJD

Ååhh, det var trevligt att få byta några ord med alla igen! <3

Vi började med att dricka glögg och äta pepparkakor med ädelost. Mamma hade köpt vaniljglögg som jag bad henne om för ronia hade tipsat mig och den var lite mildare än den vanliga glöggen. Stort plus faktiskt ! Vanlig glögg kan faktiskt bli lite sur/besk.

Efter det satte jag in köttfärspajen i ugnen och gjorde en enkel sallad. Vi blev inte länge sittande vid bordet för det var ju robinson på tv. Jag har/är inte så insatt i det men det var några som ville kolla. Det gjorde mig ingenting för vi hade ju pratat i två timmar innan vi satte oss ner och åt.

Josefine och ida drog efter vi kört en liten musiklek. Det blev lite stressigt eftersom de skulle gå så vi får köra om den leken någon mer gång. Jag, rebecca, lovisa och josephine satt kvar en stund och pratade och åt faktiskt lite skumtomtar och choklad.

Rebecca stannade kvar till halv ett ungefär så vi fick pratat lite om livet, höhö. Vilken härlig tjej! Så skönt att man bara kan umgås som vanligt även fast vi inte ses så ofta. Nästa gång får bli på lovet och då får även moa jarl jonia oss, om hon vill då.

Nu ligger jag här efter att ha röjt upp lite i köket och i vardagsrummet. Hoppas jag inte väckte mamma och pappa. Lite disk kvar som mamma får ta imorgon bitti.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det var asroligt! Jättetråkigt att jag inte kunde stanna längre, hade verkligen velat det. :/ Kan inte alla försöka ses på lovet någon gång, efter nyår typ? :) jag och Josse pratade om det och vi kanske kunde vara hos henne i Ingared. :D <3

2009-12-13 @ 23:26:03
URL: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0