UPPEHÅLL

Helgen har varit skön.

Fredag - var med amanda och moa
Lördag - städning med camilla i rödeland och på kvällen chill och sova tidigt
Söndag - Dömma halv tio, halv elva och halv tolv. Tjäna 400 spänn. Redigt nice.

När jag kom hem vid halv ett satte jag mig vid tv:n för det började en drama film. Jag hann duscha och göra mat i pausen och filmen var faktiskt bra. A perfect day hette den. Nu är det snart mat i huset igen. Klockan fem till halv sju blir det träning. SKÖNT !

Jag funderar på ett uppehåll med bloggen för känner att jag inte sitter vid datorn så mycket längre och orkar faktiskt inte blogga nu under jul men känner jag för att skriva om något trevligt gör jag ju det men vänta inte på inlägg.

Bilder från igår. Härlig Underbar Dag !





lite dirty

Kommentarer
Postat av: rohlen

säger det samma, man har ingen lust att blogg just nu :( mendu, hur blir det imorgon ? <3

2009-12-20 @ 17:53:49
URL: http://ccrohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0