MIDSOMMARFIRANDE OCH MYS MED MOA

Jajemän, det blev som det var sagt. Ut till hjälmared och fira midsommar.
Hejade och hälsade på några fjolårs ledare och pratade lite med årets
konfirmander. Några sa att det var jätte kul redan medan vissa var lite
besvikna. Jag kommer ihåg när jag var där, för exakt ett års sedan.
Jag sa till mamma och pappa : Det är kul men det är inte jätte kul.
Några sa till och med att det var överskattat men jag kan lova att
det blir roligare (fast jag tror ingen kan få en lika bra grupp som vi
hade förra året, den innehöll alla sorters människor. Trollkarlar,
akrobater, bas-lirare, handbolls tjejer, trummis, datanörd, en
löperska och några jobbiga människor som man bara störde sig
på men så ska det också vara på ett läger
).

Vi stannade faktiskt där heeeela dagen. Det var en midsommar andakt
som inte var så kul faktiskt. Skulle varit bättre om den var i kapellet men
det var den inte. Måste bara berätta att jag och moa dansade faktiskt runt
midsommar stången. Marco var kom vid sex-tiden. Vi pratade lite med
hans kompisar som ska g på lägret. Jag hoppas alla får det grymt kul!

När vi tagit moppen hem bänkade vi oss i soffan med one tree hill
rullande på tv:n. Det blev lite käk, eller käk kanske det inte är egentligen
men något som är riktigt gott. Yoghurt, macka och te ! Mums!
Tack för en mysig dag med en toppen tjej, du är braaoo ! <3

nu ska jag sova och sen vakna, gäster imon men hinner nog skriva innan.

/ Hanna


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha det säger du inte, yoghurt och macka vilken chock jag får :P

2009-06-20 @ 18:46:08
URL: http://mylifeinpic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0