IT´S FRIDAY

Godeftermiddag dear belovers !

Nu sitter jag i sängen min och skriver lite här. Håller på och lägger över lite bilder på en kofta jag köpte igår. Vi har haft sådan tur den här veckan, vi har fått sluta vid mellan tolv och två varje dag. Det var jäkligt skönt att sluta tidigt idag, drog till gymmet direkt och sedan hem och plugga historia. Det känns som jag har bra koll men ska plugga mer på söndag. Nu är det fredag och ikväll blir det lite fest.

Sover hos camilla inatt så det blir tjejmys imorgon på dagen skulle jag tro och imorgon kväll vet jag inte riktigt. Kanske vara hemma med familjen (mamma) som inte varit hemma på en vecka eller något annat. Det får vi se.


kofta från ginatricot som jag i detta nu sitter iförd, aaaaaaaas mysig

yesterday earings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0