YOU DON´T KNOW

Godkväll.

Skoldagen idag var riktigt seg. Snuvan tog över och huvudet kändes tungt som fan. Sista lektionen var ju faktiskt bara döden. Men som tur va så överlevde man.

Under eftermiddagen däremot var det bättre. Åkte för att träffa Jens och de övriga i min grupp på Bil-nilsson. Det blev två föreläsningar som gav inspiration och sedan middag hos Jens. Och där fick vi besök av William som berättade lite om projektet de gjorde förra året som vi ska göra i år. Dock vet vi inte vad vi ska syssla med ännu men fick lite tips och så. Grym bra.

Nu ska jag lägga mig i sängen och avverka några vänner avsnitt. Min bror har lånat första boxen av sin kompis för tredje gången. Jag kan inte få nog, det är såååå sjukt bra.

Idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0