30-29, SIFFROR MAN INTE VILL GLÖMMA

Jag är världens lyckligaste männsika
på denna jord. Mitt liv för tillfället är så jäkla
bra. Eller kanske inte världens lyckligast men
jag mår mycket, mycket bra. Jag kan knappt
förstå det själv, hur man kan bli så glad över
en seger som inte ens hör till ens eget lag men
idag var Alingsås otroliga. De tog igen två 4-måls
underläge, fattar ni? Två gånger tog dem ikapp !
Vi höll till på läktaren och jag sjöng, jag skrek och
jag klappade. Det är så sjukt kul och glädjande.
Ni som inte var där, jag kan säga att ni missade något !

Nu är det såhär att jag kanske inte är hemma sista
hemma matchen om det blir någon men ska
försöka för det är inget man gärna missar.

Jag kan tillägga att jag och Moa var där halv tre när
matchen startade kvart över fyra, alltså 1 h, 45 min innan.

Här nere kommer en rankning av bästa spelare (enligt mig)

1.  
- 8 mål och dagens kung i nolhaga

2.
- Han räddade oss i slutet

3.
- Min alldeles egna favorit

/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0