BLOGGA ÄR JU KUL

Trodde inte det var såhär kul faktiskt.
Jag har allitd tyckt att blogg var bara jobbigt men
det är ju faktiskt skit kul ju. Det är som man delar
med sig av sitt liv på något sätt. Ibland kanske inte
inläggen är så kul men det får gå det med, stå ut!
Jag vet ju inte om jag har några läsare så ni får
ju hemskt gärna komentera för jag vill veta !

Träningen var i alla fall kul. Jag och Jonna flummade
verkligen sönder. Alltid kul att vara linje, eller? haha.
Det tråkiga med träningen var att Mats berättade att
han skulle sluta föralltid. Det är faktiskt riktigt tråkigt.
Vi har i för sig hela helgen på oss att göra honom stolt
och det ska vi tjejer? Igår fick vi också reda på att
vår försäsongs träningar börjar den fjärde maj. Det
såg inte kul ut på papper vill jag lova. En träning på
Lördag men vet inte om jag behöver träna den :s .


Det var mjuka kläder som gällde efter skolan



/Hanna

Kommentarer
Postat av: Kicki

HANNA JAG LÄÄÄSEER! :D

2009-04-16 @ 22:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0