DALSLAND HERE I COME

Senaste jag besökte sommarstugan var
förra sommarlovet. Jag brukar tillbringa mina
somrar där, sjukt gött är det. Det är inte många
som förstår vad det speciella är där, men jag
tror det är för att det är bara för det är en eget
ställe. Jag är inte så bra på att rabbla upp saker
som man brukar göra där men på somrarna
kan man åka vattenskidor, åka båt, steka vid
stranden, åka 4-hjuling, cross, njuta, jobba
lite smått, köpa glass vid slussen och åter
igen bara njuta och umgås med famil/vänner.
Förr var det älgarna som gällde men vi ahr sålt
dem nu och kommer saknar dem, konstigt
men sant. Det är säkert inte så många som
förstår men de som känner mig väl förstår.

Jag är mycket pepp på att jobba röven av mig.
Pengar är vad jag behöver, får se om jag tar mig
hem på söndag eller om jag stannar och jobbar
lite till. För er som inte vet så ska jag plantera
granar. Vi har otroligt mycket skog så ni vet och
det finns mycket kalhyggen som behövs fyllas med
granar. Det blir väl till att utmana min bror i
en jogging tur, haha.  Han tränar typ aldrig men
jag tror han har rätt bra kondition ändå men
hoppas jag vinner, jag har en vinanrskalle.
Dt vet Jonathan i alla fall och de flesta i min klass.

Nu ska jag packa lite grejer, lär bli mycket tåliga
kläder, men vem fan bryr sig där uppe? ingen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0