DATOR OCH LITE PLUGG



Det har varit en otroligt slapp dag.
Vi hade sovmorgon och alla våra lektioner har
varit korta. Grymt skönt ! Livskunskap är verkligen
sjukt slappt. Vi sitter inne i Mias Mysrum i soffor
oh driker espresschoc eller äter glass, Inte fel !

Efter skolan drog jag hem, kollade ett avsnitt av
one tree hill på datorn. Sen åt jag och kollade lite
på tv. Jag har också hunnit med lite plugg, lite inför
matte nationella och en engelska grej. Jag kan ju
passa på att nämna att min bror har köpt bil idag.
Han är inte arton men blir gött när han tar körkort
för då kan han köra mig lite överallt har han sagt.
Bilen är förövrigt grön (och skön).

Vet ni? Nu ska jag sätta mig vid tv:n och sen blir
det ännu lite mer tv för idag är det andra avenyn.

/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0