FOREVER, CHRIS BROWN !



Jag fick värsta tillbaka blickar nu,
Sitter här och lyssnar på forever men chirs brown.
Låten är en remix och mycket goare än orginalet!
När laget var i Örebro på handbollscup lyssnade
jag och camilla sönder på den här, grymt go !
Jag saknar Örebro och allt annat som är bra,
jag vill inte ha skolan, jag vill bara ha Frankrike
och bra tider. Vi har nu fått se hotellet och det såg
fett nice ut, jag ska bo med min lilla älskade Moa.
Det är cirka fem och en halv vecka kvar bara, vi
som har väntat på det här i över ett år och snart
smäller det på riktigt, fatta vad underbart!

Idag vid halv sex kilade jag ut med Camilla på
en promenad, eller promenad vet jag inte om det var.
Vi segade runt lite på stan, "hängde" på torget, åt
lite glass och så pratade en del. Ett citat kan jag ju
skriva med här också. " Sex är mycket billigar än sju"(?).

Det är vår, snart sommar !  Träden börjar få sina
gröna löv och det till och med luktar vår. Det gör vardagen
mycket lättare och nu är det snart helg också, ännu bättre!


Ärligt talat, min hjärta gjorde en volt idag
när jag såg dig, Jag saknar dig så jävla mycket!




Kommentarer
Postat av: moa

vi två i ett dubbelrum på ett hotel!!! xD kan det bli galnare? xD<33

2009-04-24 @ 16:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0