GRILLKVÄLL

Vid sju tiden var man nere vid stranden i vb
men en massa göt folk.  Det börjades med
att få igång elden och till en början gick det
verkligen inte men det var v'äl för att jag satt
vid elden. Haha. Efter att jag gått och de hade
ringt Alvina gick det mycket bättre. Hon gav
oss tips på att använda tamponger och det
funkade finemang så skriv ner det, till en
annan gång. Jag tror jag var först ut med
att ha en korv på pinne och sen satt vi där
och grillade och hade det allmänt mysigt.
Det fanns en gitarr med så det var lite olika
folk som satt och spelade lite och då får
man verkligen en sommar-stämning (!).
Det var någon som sa att det här är som på film
och det kändes faktiskt så. Alla satt runt brasan,
grillade korv, gitarr spelande och snack och skratt.

Framåt kvällen blev det rejält kallt men som
tur var hade vi några filtar och brasan. Det var
tack vare Josefine som brasan var vid liv hela
kvällen. Vi satt tätt, tätt så det gick ändå men
vid elva någonting så började alla dra sig.
Tack för kvällen, jag njöt hela tiden ! Det var
mycket, mycket mysigt. Vi gör om detta tycker jag.




 
MYCKET NICE KVÄLL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0