HALI HALLÅ (?)


Hej på er som läser min blogg.
Idag var första skoldagen på tio dagar om jag inte är helt
ute och cyklar. Det var väl inte direkt jobbigt för det var inga
prov eller läxor och vi slutade tidigt. Ett extra plus att sluta
tidigt. Försöker hålla huvudet uppe men ibland dalar det
men hade lite roligt på livskunskapen när vi skulle räkna
upp grejer som har med hälsa att göra. Wilmer var typ
rastlös och tjatade bara om sig själv, sex och kondomer.
Alvina tjatade om skog och kottar och jag och Moa var väl
normala som tänkte på typ mat och träning(?) för det är
väl det hälsa är mest. I vilket fall som helst satte jag mig
ner på en gång när jag kom hem och fixade med NO
redovisningen. Jag har en muntlig redovisning och en
powerpoint till. Det ska nog gå bra men palla det egentligen.
vad är det för jäkla NO arbete vi har fått egentligen. Jätte
konstigt och jätte jobbigt. Började med det i Januari och
det är inte slut ännu. Hoppas kunna bli av med det så snart
som möjligt. Skönt kommer det bli när det är över i alla fall.

Det är en halvtimma kvar till topmodel så får väl spendera
min dyrabara tid här tills dess sen ska jag iväg på en
promenad med camilla. Hon ska få min ipodladdare under
några dagar för den lilla skitungen ska till grebbestad.

Och vet ni vad gott folk? Det är Potatiscupen till helgen,
tagga nu tjejer för jag är beredd på att gå långt den här
gången. Jag vägrar och jag menar det verkligen, jag vägrar
åka ut första matchen i A-slutspel i år igen. Det kommer
bli grymt om alla kan vara med och spela för vi är ett
himla bra lag när vi väl kämpar och spelar som vi ska.
Vi spelar för övrigt i Nolhagahallen tillsammans med
damjuniorerna. Det blir väl till att kolla matcher som
spelas av både tjejer och killar.


POTATISCUPEN 2008 !



/Hanna

Kommentarer
Postat av: Izabella

Haha, tja Wilmer är väl som han är antar jag ;)

2009-04-14 @ 18:09:22
URL: http://izabellaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0