igår natt

KUL DAG
Jag berättade ju igår att jag skulle träffa folk och det gjorde
 jag också. Det var först träff hemma hos Anna som bor
 längst borta i Ängabo och då menar jag verkligen läängst
bort. Jag som bor typ på kullingsberg hade ju en bit att åka.
Jag och moa hade inte lite packning heller men det gick. Första
stoppet på Maxi för att inhandla lite grejer till kvällen.

Vi grillade och hade det kul och träfafde nytt folk och gammalt
folk som man inte träffat på något år så det var mycket lyckat.
Efter det, klockan var la halv tio eller något så drog vi ner
till ett annat ställe av Ängabo. Hade inte direkt någonstans
att dra men sen hittade vi ett ställe och drog dit. Lite trevligt var det.

Aja, kvällen/natten var riktigt kul i alla fall, mycket skratt trots allt.
bilder från kvällen kommer väl under kvällen skulle jag tro. Håll ut!

ps. du var den bästa 
men är nu borta




Kommentarer
Postat av: ElinHoffman!

ja , det vart ju en rolig kväll tillslut, får göras om nåt liknande fast med bättre festplaner ;)

& om det nyare inlägget , klart det kommer bli bättre<3



2009-04-12 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0