JAG ÄR PÅ VÄG ATT ÄNDRA FÄRG.

Sol, sol, sol. Det är det enda som
behövs för att jag ska må bra för tillfället.
Jag bättrade på brännan idag när jag låg
som döende i solen i tre timmar, 11-14 !
Jag har hört  att den tar bäst mellan typ
tolv och ett så jag passade på och gött var det.
Boken min blev det några sidor läst i men
inte så mycket för det var knappt jag orkade det,
jag låg mest och stekte och lyssnade på musik.

Klockan tre typ ringde Moa och hon hade
inget att göra och jag var inte heller så upptagen
så hon tog moppen och kom hit. Vi lekte eller
tog hand om mina kusiner lite. Spelade lite
basket, fotboll och ritade på asfalten, kulkul!
Efter någon timmes lek drog vi till bosses och
köpte glass, en twister blev det, gottgott !
Pappa bad oss åka och köpa hamburgare+bröd
så det gjorde vi också. Grillade gjorde jag, moa
och pappa sen cpa jag och moa lite.

Vi försökte få med oss folk att spela fotboll
men vi lyckades inte så bra med det, alla kunde
imorgon eller "det blir snart mörkt". Lite besvikna
gick vi in till tv:n och kollade på robinsson. Halv tio
var det slut och då drog Moa. Go-slapp-dag !

Imon är det match förfan, alingsås vs. hammrby !



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0