JAG FÖRSOV MIG FÖR FÖRSTA GÅNGEN!

Jo, jag försov mig för första gången.
Jag har aldrig tidigare försovit mig på riktigt
innan, haha. Min klocka som jag trodde jag
ställde på halv åtta igår hade jag tydligen inte
satt "igång" så jag vaknade av mig själv fem
över halv nio. När jag kollade på klockan fick
jag en jävla fart. Jag drog på mig kläderna och
satte upp håret i knut på huvudet. Snabbt gick det!
Det som gjorde mig mest upprörd var att jag
trodde att min bror hade lämnat huset utan att
väcka mig. Han skulle nämligen också ha
sovmorgon och han borde väckt mig men han
hade tydligen gått till skolan ändå. Jag vet inte
riktigt hur det var, försov mig gjorde jag i alla fall.
Visst, jag hann i tid till skolan men jag fick
ändå lite panik men det var faktiskt kul att försova sig.
Jag kan inte ha något kul liv om jag tycker
det är kul att försova mig, haha. Jo, jag har
faktiskt ett hyfsat bra liv och kul med för den delen.

Dagen har varit så sjukt seg. Har verkligen inte
gjort en enda viktig sak. Jag har antingen suttit
vid tv:n, datorn eller matbordet. Jag är rastlös när
vi inte har några träningar. Det är mitt fel att jag
inte går ut och tränar själv men det är skit jobbigt.
Kommer aldrig ut, nu är det försent också.

Efter duschen gjorde jag lite flätor på mig själv,
här nere kommer bilder från mitt konstverk,
nej usch var tråkigt jag har haft idag !


Fint, mycket fint, nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0