MILKSHAKE alá HANNA


milkshake för hela slanten ju
fan vad jag blir trött på det men jag vill inte hålla på såhär. Du
är den bästa jag har och vill inte att det ska vara såhär. Du är
den enda jag vill ha och den enda jag känner mig trygg med <3
Tillbringat hela dagen ute i trädgården med bland annat min
goa egen tillagade milkshake. Jag ger inte ut recept för det är
hemligt men ganska simpelt egentligen. Den som vill smaka
får palla sitt arsle hit någon gång. Jag lovar, den personen kommer
älska mig efter det. Haha. Alla personer som har samkat älskar mig.

Just nu sitter jag på en filt och kollar ut över den blå himmlen. Solen
lyser och klockan är halv sju. Det är inte ens lite kallt. Underbart !
Sitter här och hoppas att det blir minst lika bra väder imon för då
händer det grejer. Ska grilla med kompisar och lite så. Kommer
bli fett nice ! längtar lite redan till imon.

Kommer ihåg när jag var liten. Min bror och jag skulle leta
efter påskäggen som påskharen(mamma/pappa) lagt ut
antagligen kvällen innan. Vi har det till och med på band och
det är ju därför jag kommer ihåg det. Jag var 3 och min bror 5 år.
Jag har för mig att det var 10 ägg som var gömda. Vi började
leta i vardagsrummet och min bror hittade det första, andra
och säkert tredje med. Jag kände mig lite nere efter det så min
pappa visade mig ett ägg och ni ska bara veta hur glad jag blev.
Jag önskar att det var så lätt ibland nuförtiden också. Det är inte
så ofta man uppskattar sådana små saker som händer i livet.
Tillslut när alla äggen var hittade, hade väl jag hittat 3 och min
bror 7. Lite orättvist med vi hade ju allt tillsammans ändå försäkrade
jag mig med hela tiden när min bror kom med ett nytt ägg.

min bror är allt lite bra ibland. han har tankat min moppe,
tvättat den, polerat den så nu är den skinande ren kan jag ju säga.
TAAAAAAAACK !




EGO BILDER, SORRY !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0