NATIONELLA PROV

Dagen startade med engelska sen nationella.
Då var det dags ännu en gång. Nationella proven
håller på att ta slut men har fortfarande några kvar.
Tyvärr är det matte och no. idag var det i B.spårk. Vi
hade läsförståelse och igår var det hörförståelse. På
det vid hade igår fick jag ett överraskande MVG för
det kändes verkligen itne som att jag hängde med
i slutet men jag gjorde visst det. så det var ju himla bra!
Dagen prov kändes bra också så vi får hoppas på
ett MVG där med. Nationella proven är ganska överskattade(?),
man tror att det ska vara verkligen jätte svårt och
sen visar det sig att det inte är jätte svårt och det
är bra, tycker jag fast man kan ju "faila" också som
jag gjorde på engelskan. Om exakt 55 minuter är jag
på handbollsplanen för att träna igen. Vi ska väl
mest gå igenom helgens fest, potatiscupen alltså.
Tjohej




Fina tjejer vill jag lova!




Kommentarer
Postat av: Anonym

vi e snygga vi!

2009-04-16 @ 20:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0