RASTA FLÄTOR OCH RUMPSVETT

Fluff är ju bara förnamnet.
Igår när jag la mig hade jag gjort små inbakade flätor
i luggen och av resten av håret gjorde jag vanliga flätor.
Håret mitt var också en aning blött så när jag vaknade
i morse och tog ut flätorna var det verkligen fluffigt. Jag
ville ju inte gärna gå med fluffet till skolan så gjorde
en bulle(?) istället. En sak kan jag ju också säga, det
såg ut som jag hade typ ormar i håret när jag la mig
för flätorna dinglade lite hursomhelst.
(kanske inte rasta flätor men vi kan säga att det var det)

Träning idag med dam-laget. Första handbollsträningen
sen typ två veckor tillbaka. Jag har bara tränat lite, lite så
det var himla gött att komma igång igen. Träningen kändes
väldigt lång men var som en vanlig träning. En och en
halv timma. Det var mest övning inför potatiscupen. (tagga).

När jag sedan åkte hem vid sju så skulle jag äta och jag
hade inte duschat. Jag kände verkligen vilken rumpsvett
jag hade. Det var inte skönt vill jag lova men maten gick
ner i alla fall och sen var det bara att hoppa in i duschen
på en gång. Oj, nu är klockan redan halv nio, trodde
faktiskt inte den var så mycket. Nu händer väl inte så mycket.
Jo, göra en kopp te och lyssna på musik! Eftersom jag
är jävligt sugen på sommarlob får de bli en bild från Kroatien.


VILL HA, VILL HA, VILL HA, VILL HA (sommarlov och utomlands)


Saknar kvällarna när jag kunde komma till dig och bara
ligga i famnen din och bara "sappa" mellan tv-kanalerna


Kommentarer
Postat av: Ida

RUUUMPSVETT! HAHAHA!

2009-04-16 @ 22:07:22
URL: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0