regn betyder mys

Idag när man vaknade hörde man allt smattrande på rutan
och man förstod att det var regn fast man ville inte riktigt inse
det. Inte jag i alla fall. Det känns liksom så trist och det finns
typ inget kul man kan göra. Film och mys är väl det som
innebär en regnig dag. Jag har i alla fall sällskap en dag
som den här. Camilla tog sig sin tid idag och det är jag
mycket glad för. Alltid roligare än att vara helt ensam.

Ingen som bor i Alingsås kan ha undgått kvällens match.
Förlåt om jag är tjatig men det är ju det enda man längtar
till idag. Tänl om lilla Alingsås kan gå vidare till en semifinal.
Vore inte det helt underbart eller? JO! Kanon bra helt enkelt!
Förra matchen som spelades i uppe i Örebro var ju inte lite
dramatisk. Det var såå nära att Alingsås kunde varit vinnare
redan då men det får bli idag isället. Jag tror banne mig att
alingsåsarna vill att det ska bli så spännande som möjligt
och det kan ju vara kul om allt går bra till slut så är jag nöjd.

/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0