SLEEPING TIME



Det blommiga täcket ligger och väntar.
Jag tror det vill att jag ska krypa ner under det och
sova riktigt gott just precis den här natten. Dagen
har varit lång. Tittar på tv med mina föräldrar konstigt nog.
Äntligen hemma och andra avenyn. Jag vill bara säga           
att det var hundra års sedan som jag kollade på äntligen
hemma. Det var för övrigt mitt favorit program när jag var liten.
Vi(pappa, bror, jag) brukade alltid lyxa till det med antingen
popcorn eller glass. Idag blev det glass och det hör
verkligen till att äta något gott till det programmet. Haha.
Konstig som jag är men stå ut med det.

Nu ska jag krypa ner, godnatt och puss

/ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0