STREET HOCKEY

En bra måndag.
Jag måste bara säga att street hockey är så jävla kul
Spelade några matcher idag på gatan utanför med
ett gött gäng. Kusin och kompisar kom och frågade
mig och Fredrik och jag kände mig inte så sugen
i början men när jag väl var inne i spelet var det så
jävla kul. Förlåt mina svordomar men det var fruktansvärt
kul. Varje dag på sommarlovet för några års sedan spelade
vi street hockey. Med min vinnarskalle så tollererar jag
nästan inte att förlora. Jag gick in med hela mitt hjärta
och mitt lag vann de båda matcherna. Känslan var
super skön, jag kunde glömma allt och bara känna
hur svetten rann innanför tröjan. Dagens motion var det
också. Det är mycket jobbigare än vad man tror men
också sjukt, sjukt kul. Sen efter det väntade duschen.

Jag har i stort sätt idag bara tagit det lugnt och varit
med kusinerna. Det är faktiskt jätte roligt eftersom
jag inte har träffat de under hela vintern även fast
vi bor grannar. Så det är nice. Skulle varit en plugg-dag
men så blev det tyvärr inte, får ta igen det imon och
under veckan som kommer. Nu är jag lite ledsen
också för det är sista dagen på lovet och vill verkligen
inte tillbaka till skolan. Det positiva är ju att det typ bara
är en och en halv månad till Frankrike med klassen.
WIIIHUU.

här kommer en bild från den gamla "goa" tiden,
skratta om ni vill. Den är ju super snygg !


/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0