vädret påverkar

- skärtorsdag -
Dagens outfit : jeans leggings, lång tröja(?), svart linne, armband
 
min moa

SKÄRTORSDAG
Idag var det påskmiddag med tjejerna i Norsesund hos Ida. Det var mys!
Kollade film, hoppade studsmatta och tog lite kort. Jag kan ju säga att den
här veckan har redan gått super fort och vill inte att den ska ta slut. Har lite
planer för helgen och det lär bli bra om allt går som det ska. gottgott !
Bara så att alla vet har jag knappt varit utan min moa den här veckan. Hon
sov här i torsdags, jag sov hos henne i söndags och hon sov här i natt
men det är bara skoj. Till helgen lär hon väl sova här igen, eller moa?

Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, antingen vara
hemma och ta det lugnt eller försöka få tag på någon som man kan vara med.
Jag vill bara säga att vädret påverkar mig något  fruktansvärt, hur klarade
vi oss under vintern med bara regn/snö? Om det någon dag regnar blir
man ju typ på dåligt humör och vill bara sova bort dagen men om det
däremot är strålande sol studsar man upp ur sängen och vill bara ut!

Ett till lägg, jag älskar cs kropp. alingsås till seeeeeemifinal ! gott !

/ Hanna



GALET BRA TJEJER

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin blogg höru :D ser att du fattat hur man fixat header, mer en vad jag har gjort :P <3

2009-04-09 @ 18:44:38
URL: http://dagdrommarens.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tacktack, men förstår inte så mycket jag heller men det kommer väl med tiden. Har några kompisar som har typ fixat as mycket och har as snygg design. :)<3

2009-04-10 @ 09:50:31
URL: http://hahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0