ALLUM OCH MÖLNLYCKE

Igår gjorde jag och mamma ett besök hos mormor och morfar i Mölnlycke. Morfar är lite sjuk så jag hoppas det uppskattades att jag var där igår och åt lunch med dem. Innan vi drog till dem var vi på Allum en kort stund. Det skulle inhandlas lite grejer innan resan. Bland annat, en strandklänning och ett svart linne. Jag hittade också en lila mysig tröja som kommer bli fin till hösten. Kanske kommer bilder någon gång men förmodligen inte för då kommer det vara gamalt. Ni får se mig med strandklänningen på isället och likaså med den lila tröjan.

När det slutat regan ska jag dra mig ner till stan för ska låna en bok och köpa någon skvaller tidning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0