BRA HELG MED TOBBELITO



Som de flesta vet så kom tobbe hit i fredagskväll. Hela min dag gick åt till att vänta fast som tur var hade jag min Moa. Jag måste ju erkänna att jag var lite nervös faktiskt. Vi hade ju inte träffat varandra sen i höstas och nu skulle han komma till mig och till och med sova här men kan ju meddela att allt har gått fin fint! Kan ju dra lite vad vi har haft för oss.. I fredags kväll satt vi ute på min altan till typ tolv och tjötade, spelade kort och tjötade lite till med Moa som hälsade på oss. Igår blev det ett strand besök på lövekulle. Skönt i vattnet måste jag ju säga. Har inte badat på lövekulle tidigare iår men alltid lika skönt att ta sig ett dopp där. Klockan var väl ungefär fem när Moa drog sig hemåt och då drog jag och Tobbe och hälsade på Ellen. Egentligen var det meningen att vi skulle hängt med Colle igår men han var inte hemma. Besöket hos Ellen var väl lite uppskattat hoppas jag. Vi gick dit och plinga på utan förvarning men en överraskning är väl aldrig fel? Vi var ju tvugna att ha något att göra på kvällen så vi åkte och tog ett kvällsdopp och köpte oss senare lite godis. Jag vet att det är tråkigt att skriva vad man gjort bara men nu gör jag det i alla fall.

Idag besökte vi Colle och det var riktigt kul, vi skrattade mest. Lyckad helg för min del i alla fall !


Kommentarer
Postat av: Tobias West

Bra sammanfattning! Jag hade mycket trevligt iaf :D

2009-08-09 @ 16:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0