DET ÄR GALET

Det är typ sjuttio dagar sedan vi gick på sommarlov och det är bara en dag tills vi ska tillbaka. Sen ska vi gå två långa terminer innan det blir ett långt lov igen. Jag har hunnit med så mycket den här sommaren så jag kan ju inte klaga. Jag ska vara nöjd och glad men en vecka till hade ju inte varit fel. Förbereda sig på skolan en aning till hade inte skadat det minsta faktiskt... men på ett sätt ska det bli skönt med vanlig "vardag". Då kommer i alla fall helgerna uppskattas mer.

Tillbaka till sommaren. Första veckan på sommarlovet var jag hemma och chillade med kompisar och bara tog det lugnt, sedan drog några tjejer till tjörn och hade sjukt skoj, träffade ilan och victor. Sköna killar. Efter det drog handbollslaget till Slovenien och bara götta sig och spelade lite handboll. Några dagar efter det var det mitten på juli och då drog the family till stugan och vilade mest. Moa och Camilla kom på besök några dagar, trevligt ! När jag kom hem den 7 augusti hade jag en dag på mig innan Tobbe skulle komma på besök över helgen. Mycket uppskattat besök det med (hann träffa ellen och colle också). Och slutligen efter det drog jag till Grekland och bättrade på brännan lite och hade det allmänt skönt i solen. 35 grader i skuggan. Jag ska ju inte heller glömma Frankrikeresan med klassen dagarna innan sommarlovet, det var en underbar resa som jag inte kommer glömma i första taget. Tack till mina underbara vänner som har gjort mitt lov så ootroligt jävla bra, det känns faktiskt helt okej att börja skolan när man haft ett så bra lov ändå. Puss

> Frankrike med klassen



> dagarna hemma



> tjörn



> slovenien



> sommarstugan i dalsland



> Tobbe på besök


> Grekland



Fy vad jag är nöjd med min sommar !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhus har du väl glömmt att skriva med ;)?

2009-08-23 @ 00:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0