ENDAST 34 TIMMAR

Det är helt sjukt.  Det känns inte som man sitter på flyget om sådär 34 timmar och på väg ner till Grekland. Med andra ord känns det overkligt men det ska bli jäkligt nice ändå. Jag och min bror ska bo i en lägenhet och mamma och pappa i den andra. Jag tror dock inte på så mycket röj, haha för efter en dag i solen är man rätt slut i både huvud och kropp. 

Greklandsresan blir sista resan innan sommarlovet är helt slut. Vill börja skolan på ett sätt men vill inte att sommaren ska vara slut för innan man hunnit blinka kommer de fina löven vara försvunna och november kommer vara här, igen. Visst, hela september är ganska mysig men sen kommer det gråa trista vädret.

Man får vara glad för det som varit för min sommar har varit den bäsra på mycket länge. När jag kommer hem från grekland ska ni få se en sammanfattning på vad jag har gjort. Det blir ett bildkolage(?).

Här kommer lite sköna bilder från andra utomlands resor..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0