FÖRSTA DAGEN AVKLARAD

Nu ligger man i sängen igen och är lite nervös hur första riktiga skoldagen ska bli med lektioner och allt. Men det kändes helt okej ändå med skola fast jag kan ju inte påstå att jag längtar till redovisningar och sånt för då kommer jag typ dö.

Denna dag har varit ovanligt lång.. eller det har känt som det varit en lång dag. Mycket information och skolan så fick lite huvudvärk men det hindrade mig inte från att umgås med mina vänner. Vi gick till ljungblads och drack lite te och tog en kaka. Efter det bar det iväg hem frö att vila lite, slapp tittade på gossipgirl. Och på kvällen blev det en kort springtur. Jag kände för att röra lite på mig men rundan blev inte alldeles för lång så det var skönt.

Konstigt nog efter sena kvällar på sommarlovet har jag blivit väldigt trött. Jag la mig redan i sängen vid nio fast jag ligger och läser min bok för det är så himla avkopplande. Det är verkligen skönt så nu ska jag läsa lite till och sedan ladda och sova så jag orkar med morgondagen. Ska träffa lite vänner efter skolan. Puss på det.

Nu bjuder jag på lite cam bilder jag tog i sommaras..haha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0