FULLT UPP

Puuh ! Hur ska jag få in allt i mina dagar? Och jag lovar nog för mycket men ska göra mitt bästa för att hinna med alla. Något kommer garanterat komma i kläm men det ordnar sig, det gör det alltid. Idag ska jag första träffa Moa och det kanske blir sista gången innan lovet är slut. Ikväll kommer tobias och imon ska vi väl i alla fall träffa Colle. Sen på söndag vill jag hemskt gärna träffa folk från klassen om det går för sig, det är min plan i alla fall. På Måndag måste jag till gymmet för senast jag var där var den 11 juli och dit ska jag med Camilla. Och senare den kvällen blir det kanske handbollsträning. Och slutligen på tisdag måste jag packa och inhandla något fint att ha på mig på resan. Sen blir det avkoppling en vecka i Grekland. Under tiden där har jag en del saker att klura ut. De fyra sista dagarna har jag inte planerade men jag har massssssor jag har sagt jag ska göra. Aja nu kommer jag inte orka blogga i helgen sen får jag kanske någon stund över innan jag åker, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0