MOA MIN MOA

Dagen har varit otroligt lång men ändå inte seg. Jag har inte gjort ett skit frrän nu lite på kvällen. Jag har varit instängd inne på mitt rum med musik och bok. Verkligen skönt, regnet har ööst ner och det har varit underbart att sitta inne och glo på regnet. Gud måste ha varit riktigt kissenödig idag. För tio minuter sen kom jag hem från camilla. Jag var där en stund dels för att byta lite kläder med henne och tjöta lite. Väldigt sega var vi.

Nu till min sak med detta extra inlägg. Moa, även fast vi inte går i samma klass kommer vi fortfarande ha samma kontakt. Det är vad jag tror och det måste man tro istället för att tvivla på hur det kommer att bli. Ibland måste man sluta tänka på saker och ting och bara låta saker hända av sig självt. Jag har inte gått i samma klass som moa jarl på tre år men varje gång vi är med varandra har vi alltid lika kul och har alltid massor att prata om och så känns det med dig med. Vi kommer kanske inte ses/vara med varandra varje dag men vi kommer förhoppningsvis ha samma kontakt. Nu låter jag väldigt fånig men stå ut.. Det vi byggde upp i vintras, allt vi gick igenom, du vet. Det vill jag inte släppa. Det är bara att ringa mig närsomhelst, jag har väl aldrig sagt nej till ett telefon samtal från dig? Du är underbar <3 Vi är för tajta för att säras på redan.. <3 Ta en titt på dessa bilder och njut och det kommer bli fler bilder, tro mig.






Kommentarer
Postat av: Moa

Åh älskling! Nu börjar jag seriöst lipa! haha. Jag vet inte riktigt vrf jag tänker som jag gör och jag tvivlar definitivt inte på vår vänskap, men man blir så konstig ibland o får för sig en massa dumt. Men tro mig, jag vill verkligen inte släppa dig nu och det kommer jag inte gör heller! Du är galet bra och jag kan inte tänka mig hur det skulle vara utan dig! Älskar dig! <333

2009-08-30 @ 20:54:22
URL: http://mojonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0