NU BÖRJAR DAGARNA SE LIKADANA UT

Först stiger man upp ganska tidigt och tar sig till skolan. Sedan efter skolan kanske man hittar på något med någon eller så tränar man eller något liknande. Efter det sätter man sig vid datorn i någon timme eller mer. Och man äter lite däremellan också, något man inte får glömma! Sen är det så att det är så gott med te på kvällen så jag brukar göra mig lite te och ha vid datorn och smutta på eller så läser jag en bok och dricker lite te. Mysigt tycker jag! Och sedan är det dags att krypa till sängs och nana lite innan det börjar om. Inte så tokigt ändå, eller?

nu slänger jag in någon ful random bild också..
jag vill ha halsduk och vantar men det är alldeles för varmt ännu, jobbigt
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0