18 DECEMBER

Nyss hemkommen från skolan. Inget lov ännu men är faktiskt lite glad över att vi slutar på tisdag för då behöver man inte vänta på julafton så länge. Det är ju bara en dag emellan isället för fem dagar. Vi kommer ändå inte göra så mycket på måndag och tisdag. Vi börjar inte förrän den elfte när dem andra börjar typ den sjunde.

Egentligen är jag faktiskt itne så skoltrött för våran linje har inte inneburit jätte mycket slit men vem tackar inte nej till lov. Det är ju alltid härligt. Jag ska försöka jobba lite i stugan på lovet för att tjäna lite pengar. Den senaste tiden har jag blivit lite penga-beroende. Såklart vill jag tjäna ihop så mycket som möjligt till london så jag inte behöver snåla. Om jag nu itne skulle hitta så mycket där har jag ju alltid kvar pengarna till shopping i sverige.

I helgen blir det också lite jobb faktiskt. På lördag förmiddag, alltså imorgon ska jag och camilla städa hennes pappas lilla stuga/hus så lite cash kanske man får för det men förväntar mig faktiskt ingen stor summa. Jag åker dit för att se hur hennes pappa bor(har inte varit där ännu även fast jag känt camilla ett tag nu). PÅ söndag ska jag och amanda dömma tre matcher och det blir cirka 400 kr.

Det var väl allt. Ingen mer uppdatering idag tror jag. Ikväll blir det mys med goingarna, mois och mandis.


fin gran eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0