28 DECEMBER

(ignorera den konstiga färgen, höhö)

Konstig dag till en början men den blev bra. Fika med camilla först och sen satt vi med när moa och amanda fika. Det blev en kort stund med dem eftersom jag hade en träningstid att passa. Men vi får ses en annan dag och då kanske vi ska bada på ett stort badpalats i Skövde.

Aja, det var sjukt mycket folk på spinningen idag. Alla cyklar var upptagna. Jag dog typ för det var jättevarmt och jag hade ju glömt vattenflaska. Det enda positiva var ju att jag kunde spana in en snygg kille. höhö.

Nu är jag hemma igen och tar det chill. Middag med familjen och prat om resor hit och dit. Love.

Klockan är fixad nu så nu kan jag använda den med, great. Jag älskar mina högtalare också. Sjukt mycket bättre ljud än en bärbardators pyttesmå högtalare. Inte för att jag har världens bästa eller så men gillar dem ändå. Lite bas nu iallafall. Klockan är typ åtta och kvällen har bara börjat egentligen. Det blir nog en hel del avsnitt av veronica nu ikväll för att det är så jädrans bra. Tack Emma L att jag får låna vm av dig.


nyår, bli bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

vilka firar du nyår med då? :>>

2009-12-29 @ 09:44:55
URL: http://nowscream.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0