DODIDODO?

Igår på tyskalektionen gick vi igenom förkortningar. Vi gick igenom sms förkortningar. Ett av orden var "dobidodo?" och ni kan aldrig lista ut vad det bertyder. Men nu avslöjar jag det i alla fall, "vill du gifta dig med mig?". Är det inte sjukt? Först och främst skriver man inte sånt på sms och förkortningen har ju ingenting med den verkligen betydelsen att göra. Bara sjukt konsigt men as kul att gå runt att säga till folk.

Nu ska jag sova i alla fall. Får se om jag går upp med tuppen och kollar på julkalendern eller om jag går upp vid åtta. En sak som är säker är att jag inte ska sätta igång min dator. Brukar alltid ha musik på morgonen och det är lät att man sätter sig en stund också men inte imorgon.

Sov så gott alla mina läsare !


chokladbollar är aldrig fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0