JULDAGEN


lite paj, lite ost, lite lax, lite bröd            och massa paket. 35 st.


1. sparbössa (telefonkiosk) 2. Fotoram 3. Smycketräd 4. Påslakan

Nya fräscha högtalare. Lite annat ljud än en bärbar dators högtalare
Klocka (lite stor men ska nog behålla den, behöver göra fler hål i
armbandet för annars sitter den väldigt löst)

Smyckträdet (på bild igen), ett usb där jag kan lägga in alla mina
skolarbeten isället för att skicka dem fram och tillbaka, "new york" te
och alla mina bilder på kompisar som jag har framkallat.

Det bästa av allt var att julen har varit så fridfull. Det låter verkligen
urtöntigt men det är bra att stämningen är bättre än själva julklapparna
även fast dem fortfarande är viktiga. Jag är jättenöjd med de julklapparna
jag fick. Jag fick en trisslott och pengar till mobilen så nu har jag gratis
sms igen. På trisslotten vann jag hundra kronor !!

Farmor sover i mitt rum så jag ligger på en madrass nere i pappas arbetsrum.
Det är faktiskt mysigare än vad man tror. En röd adventsstjärna och en
röd lampa bredvid mig gör det mysigt. Jag ska sova här i två nätter.

Imorgon blir det träning klockan tio så ska gå och lägga mig alldeles strax
och sen ska jag pyssla lite här hemma med julklapparna jag fått idag och
lite annat smått och gott. Det blir säkert en film på tv:n också eftersom
det går så mycket filmer nu.

Ha en fortsatt trevlig jul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0