FÖRMODLIGEN INGEN BLOGGNING IMORGON

Imorgon blir det nog ingen bloggning. Först är det skola och på långrasten ska jag och ronny på stan och kika lite. Jag behöver köpa julklapp till tjejmys om några veckor. Något fyndigt under hundralappen. Vi får se hur det går.

Efter skolan kanske jag drar hem en stund eller fortsätter vara med Ronia för att sedan träffa mos och gos(moa och amanda). Det blir nog lite käk hemma hos någon eller hämtmat. Inte besämt!

Så alla får sova gott och ha en förjävla bra fredag (ursäkta svordom). Jag ska försöka ha det så bra som möjligt och jag brukar faktiskt lyckas bra nuförtiden.

(Upp tio över sju för att följa julkalendern... jag är koko.)



cool klocka                                              skön tröja

Kommentarer
Postat av: Elin

den klockan finns med på min önskelista, hihi. bara tvungen att säga det (a') så sjukt snygg är den!:)

2009-12-05 @ 09:15:31
URL: http://elinhoffen.devote.se
Postat av: Elin

nej jag har ingen aning ;) vet ju inte om jag får den, men jag har inte sett den i någon affär iallafall :(

2009-12-05 @ 11:00:31
URL: http://elinhoffen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0