GOD MORGON, GOD MORGON

Pigg som jag är gick jag upp tio över sju även fast vi hade sovmorgon till elva. Julkalendern kvart över sju så om jag ändå var vaken kunde jag gå ut i soffan och lägga mig och halv sova där i några timmar. Så det gjorde jag, hängde med lite i julkalendern men var lite för trött för att koncentrera mig. Jag la mig tolv igår också så tänkte att jag skulle sova ut men mamma och pappar väsnades i köket så jag vaknade.

Klockan är kvart över tio och jag ska cykla till skolan om typ 20 minuter. Sjukt kallt idag men hellre det än regn faktiskt. Dum som jag är tog jag en jättetunn tunnika idag och det lär vara kallt i skolan.

En sak bekymrar mig. Nu i början av december får vi kallt väder men när julafton kommer blir det säkert regn och slask som vanligt. Jag vill vara liten igen då det alltid var massa snö och man trodde på tomten.



Stek i åhus

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Joo, jag kan, eller många kan säga efter första avsnittet på skådeseplarna ju :D

2009-12-02 @ 12:11:12
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Tobias

Dom var skitballa :D

2009-12-02 @ 17:30:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0