INGET DÅLIGT SAMVETE HÄR INTE

Vi hade matteprov idag och det kändes väldigt lätt måste jag säga men ska ine säga för mycket. Jag kan ju ha massa slarvfel eftersom jag kanske inte är riktigt klar i huvudet.

Jag mår mycket bättre idag men tänker stanna hemma resten av dagen för att jag smittar lätt andra än så länge. Dåligt samvete behöver jag inte ha för vi hade inställd naturkunsakp (yesyes) och jag tror johanna ställde in engelska lektionen eftersom vi skulle haft typ fyra timmars rast annars. Datorkunskapen som ligger tre-fyra blir nog också inställd.

Frågan är ju vad man ska hitta på? Haha. Jag frågade mamma det när hon skulle ringa och sjukanmäla mig och då sa hon " du är ju sjuk ". Jo det är jag väl men känner inte för att ligga i sängen hela dagen. Jag har faktiskt legat i sängen sen jag kom hem(kvart över nio) och lyssnat på rix fm. Jag var nära på att somna men det gjorde jag inte.

Nu har jag gjort mig en kopp te och en hård smörgås med mesost. Paradise for the win now !!

(jag ser det snöar, glaaaaaaaaaaaaaaaaad)


en annan säsong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0