JAG ÄR EN SEXIG BITCH

Tuddiluddi tjahej aamandabäst här !

Jag är en sexig bitch, hannas refräng det där men tyvärr finns inte videon här utan hemma hos mig, men en vacker dag kommer den att komma upp så nu har ni något att se fram emot!

Kollar på en enormt nice brud som ligger med vädret upp i moas säng och leker med moas goosigosi nattidjur.. måste bara säga en sak, moas rum ligger precis brevid  toaletten.. och hörde precis moa där inne, godis.
Men vidare till nästa grej, hanna ligger nu med goosigosi nattidjuret och myser lite granna. Hon ser så söt ut när hon ligger där med slutna underbara ögon och drömmer sig bort i de allra djupaste tankar.

Visste ni att moa och hanna är lite galna? Helt plöstsligt föder jag hanna och hon är 1,05 cm lång och väger 100 kg, hur funkar det? förstår inte, men jag tror att jag kommer att bli den perfekta mamman till henne, är ju rätt go ändå..

Oj nu hitta hanna något i näsan, det var hennes talle som hon har sparat sen igår, men ser ut som hon funderar på ifall hon ska käka den nu, hon ser ju lite sugen ut. ERROR ERROR.
Vi är galna, vi är roliga, vi är bäst, vi är fina, vi är goa, vi är nice, vi är crazzy, vi är tillsammans, vi hör ihop, vi är, vi är, vi är, vi är 3POWER, LOVELOVELOVE

Nej jag börjar tröttna nu..
Men måste säga innan jag drar, läs hannas blogg hon vill bli kändis, tjäna pengar så hon kan bjuda på den efterlängtade spaweekend hon har lovat oss.

You know you love me



 
                             


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha korrekt utfört axelsson! jag fattar fan inte hur vi bär oss åt. stört galna men helt crazy fucking bäst =) puss mosen

2009-12-12 @ 01:06:37
Postat av: Hanna

Jag är berörd. Den här texten är den finaste som någonsin puplicerats på min populära blogg! På något sätt lyckas vi alltid med något galet! love from praktikanten

2009-12-12 @ 01:09:16
Postat av: Anonym

helt bananaas ! vilka smíckrande ord hannis blir alldeles tårögd.. hihi

love you guys, xoxo

2009-12-12 @ 01:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0