JAG BÖRJAR TRÖTTNA

Det blev några timmar på stan idag. En hel del prat om London och pengar. Åh, som vi längtar men jag får inte längta för mycket för då kommer man glömma att leva i nuet. Först och främst är det jul att se fram emot och ett underbart lov. Sen kommer ju nyår. Ska man ha några nyårslöften iår eller? Nej..

Nu sitter jag här och har lock för öronen. As störande. Hostan kommer och går. Det känns bra på dagen men mindre bra på morgon och kväll. Sjukan drar ner en och man blir trött och seg. Jag börjar helt enkelt tröttna på det redan. Jag har inte ens haft hostan/snuvan länge.

Jag har gjort några val men är osäker (individuella valen till skolan menar jag) om jag valt rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0