JULKLAPPAR

Det brukar vara svårt att köpa julklappar men inte iår. Det kanske beror på att mina nära och kära har sagt vad de vill ha. Eller inte min bror men jag har hittat en sak som tror han kommer använda VÄL.

Jag har nu köpt alla julklappar. Pengarna räcker inte till mer nu iallafall. För en vecka sen trodde jag att jag var klar men kände att jag ville köpa lite mer eftersom alla har varit så snälla iår.

Just nu hemma hos mig:
- En kopp te och två skorpor
- Radio musik
- Julklappspapper, tejp och snöre
- Julklappar

Just nu på radion : Milow - ayo technology


Under pappret ligger en julklapp till måndagskvällen då jag, moa, amanda
och camilla ska köra en lek. Jag hoppas någon vill ha min/a julklapp/ar
annars blir jag ledsen. Haha.

Alla som längtar till julafton, gör inte det eller jag ska ju inte säga vad ni inte ska göra men ett tips, gör inte det. Njut av tiden innan för tiden innan är den bästa tiden. Jag njuter för fulla muggar. Om man längtar för mycket kommer julen vara över så fort. Så börja njut nu! Allt roligt ligger framför oss.

Saker jag jag ser framemot de kommande veckorna:
- Julklappskväll och mys med M,C och A. (Vi ska dygna, hehe)
- Spinnig med julmusik
- Dan för doppardan, fika och kvällsmys med familjen. Först fikar vi på stan och sen på kvällen klär granen och äter första mackan med julksinka på.
- Julafton, morgonmys med familjen. Vi äter julhögar (tradition)
- Juldagen, farmor kommer hit och vi byter julklappar med familjen.
- Annandag jul, man ligger hemma och tittar på tv.
- Nyår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0