JULMYS MED TJEJERNA

Om sisådär två timmar och en kvart anländer några tjejer hit. Vi ska julmysa lite. Det närmare sig jul som sagt och vad passar inte bättre än att träffa lite vänner och äta. Jag kan sitta i timmar runt ett bord och bara sncka utan problem. Det är dem "gamla" tjejerna som kommer hit. Vi umgås inte så mycket längre och det är ju inte så konsitgt eftersom alla har sina egna nya liv kan man säga. Men jag tycker vi ska vara glada för det vi ändå har. Det är inte många som träffas så som vi. Alltså det är inte många som träffar de som man gick med på högstadiet men vi hade nog något speciellt.

Jag har dukat ute i vardagsrummet och sen när dem kommer ska jag tända ljus och sätta på lite julmusik hade jag tänkt. Jag älskar att göra det fint när jag bjuder folk på något. Det händer ju inte så ofta så då får man göra sig till lite när det väl händer. Mamma och pappa har jag kört iväg också, haha. De är inte så långt borta faktiskt, i grannhuset. Mina kusiner är borta så de lånar deras hus.

Nej, nu ska jag städa lite på mitt eget rum faktiskt. Ha en fin lördagskväll !


Några av dessa kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0