LÅNG PRATSTUND

Skolan fyller 40 år och det var jubileum idag. Det menas att vi inte hade några riktigt lektioner. Det fanns ett par olika "stationer" man kunde gå till med inget kändes lockande så jag, amanda och simon satte oss i matsalen och pratde. Sen skulle ju matsalen stängas och då gick vi in i skolan och pratade vidare och så har det sett ut. Pratat, pratat och pratat.

Jag kom hem vid tolv och nu vet jag inte vad jag ska göra. Ärligt talat är jag trött på att bara vara hemma eftersom jag varit de två dagar denna vecka (sjuk). Ikväll har jag bestämt mig för att jag SKA träna. Det blir ett bodypump pass.

Veronica Mars har kommit hem till mig igen så det blir nog några avsnitt av den serien.

Det är ju inte varmt ute alltså, 7 minus eller något. Det var förjävligt att cykla till skolan så frågan är ju om man orkar cykla till träningen ikväll? Träning ska det bli så antingen får jag väl be snällt om skjuss eller cykla.


här ser man rund ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0