MAGSÄCK OCH TARMAR

Efter att jag cyklat i kyla och snö fick jag en rejäl hostattack. Det kändes som jag skulle hosta upp mina tarmar och hela magsäcken. Redigt ont  gjrode det halsen efter det ska ni veta. Men nu när jag har lugnat ner mig och tagit på mina myskläder hostar jag ingenting.

För tillfället sitter jag inne på min brors rum och lyssnar på idol låtar (just nu: mariette). Vi kan ju dra lite om dagen då.

- Den böjade med sovmorgon till elva(tog det lugnt på morgonen).
- Tyska som följdes upp med engelska (MVG på provet, yey), företagsekonomi och tillsut tråkig datakunskap.
- Cykla hem
- Slår på tv:n, gör iordning mat. One tree hill och projekt runaway.
- Se julkalendern på datorn


vill ha sommar och frukost på balkongen
julen är mysig men värme är bättre



Kommentarer
Postat av: Amanda

MVG tjejen, härligt :D

2009-12-16 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0