MODEKUNGEN.SE OCH SECONDS.SE

Klockan tickar iväg så jävla fort. Jag har pluggat hela eftermiddagen fram till sex typ för då åt jag middag. Det är ju som sagt engelska prov imorgon. Jag har gjort det jag kan nu så får det gå som det går. Det är något med mig som gör att jag får så dåligt självförtroende i just engelska. Jag har ingen aning varför för i andra språk är jag bra i men blir bara nervös inför engelska. Jag kan bara göra mitt bästa imorgon.

Just nu surfar jag runt på olika mode hemsidor och försöker hitta något snyggt. Det är väl inte till stor nytta eftersom jag inte har råd att köpa något nu men alltid kul med kläder.

Imorgon ska jag och ronia dra till mcdonalds på rasten och vi är stolta över det. Det är ett av våra samtalsämnen i skolan, "vi ska till mcdonalds på fredag". HAHAHA. Jag har ju en kupong där så får se till att använda den också ju.

Imorgon kväll har jag inget planerat direkt. Jag kanske stannar hemma och tittar på idol. Nu dök en annan tanke upp, ska jag träna på lördag morgon? Hm, det beror nog på hur kvällen imorgon ser ut. Om jag är hemma och lägger mig i tid tränar jag och om inte så tränar jag inte. Punkt slut.



ÄLSKAR DESSA TRÖJOR !!
NÅGON MER ÄN JAG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0