MYSIG FIKA (AS USAL)

Det blev en fika på mangiamo (mongo) efter skolan med saknade camilla. En massa tjöt om allt som har hänt det senaste. Jag blev uppdaterd och hon blev uppdaterad, alla nöjda.

Plötsligt ser vi moa och amanda vara inne på scorett så jag ringer amanda och de kommer över och tjötar lite med oss. De går och kommer tillbaka igen. Svårt att säga "hejdå" till de tre tjejerna ska ni veta.

Lite för lite mat idag. Lunch i skolan och sen mellanmål vid halv tre och sen blev det bara en te på fiket eftersom jag inte vill slösa pengar för ska ha till julklappar. Halv åtta fick jag i mig pannkakor med skinka och banan på (tyck inte jag är konstig, det är gott) testa för fan !


Tumme upp för kiwi och för en bra eftermiddag i lilla alingsås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0