PROMENAD MED C:ET

Kvart i ska jag möta C för en promenad i stan. Kommer bli kallt men ska klä på mig massa kläder. Underställ och mysbyxor och min feta jacka. Min mamma var på promand förut och sa att det var härligt och känner att jag inte har lust med dator lika mycket längre (skönt). Jag försöker njuta av tiden innan jul när allt är så mysigt. Datorn är egentligen helt onödig men man är beroende. Inte bra alltid men ibland en livräddare. Så en promenad och snack blir perfa !

Aja, kanske går förbi mandis med om hon är hemma. Det återstår att se, puss då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Camilla sa det att ni hade stått utanför men jag hade inte sett smset förrän senare.. Så det var synd!

2009-12-16 @ 23:49:48
Postat av: s

kolla gärna min blogg! :)



kram!

2009-12-17 @ 00:49:10
URL: http://sarahsdiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med om att datorer är helt onödiga ibland, men man klarar sig verkligen inte utan de heller. Så det är nog tur att de finns ändå :)

2009-12-17 @ 01:05:13
URL: http://dahbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0