SNART SÄNGDAGS

Det känns onödigt att vara uppe när det inte finns något speciellt att göra. Jag har hunnit kolla på bonde söker fru, läst igenom bloggar och ätit min dagliga fruktsallad. Idag piffade jag till frukten med yoghurt, kanel och russin.

Imorgon på morgonen har jag massa stryktvätt som måste strykas och så ahr jag dum tyska läxa imorgon. Muntligt som jag inte orkar göra. Segt!

Det ska bli skönt att dejta sängen nu men ha det bra !



Vi har inte setts på ett tag känns det som, saknar dig <3
okej, det var i fredags men känns ändå längesedan.

Kommentarer
Postat av: rohlen

åhjag saknar dig med ! känns jätte länge sen jag träffade dig, men så vare inte. men vi ses väl på lördag ? :D <3

2009-12-02 @ 22:01:33
URL: http://ccrohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0