SÖNDAGKVÄLL

Jag sitter här för mig själv och lurar på lite olika saker. Eller jag kanske ska säga funderar. Några planer för veckan har man alltid, när man ska träna, när man ska plugga osv. Kommande helgs planer lutar ju mot en tjejkväll med the old girls och jultema förstårs. Om jag har förstått mina föräldrar rätt ska de åka bort på lördag kväll och komma runt midnatt. Jag hade tänkt mig glögg, julmust, lussekatter, pepparkakor och lite julgodis som huvudtema. Duktig som jag är har jag förberett en lek. (Själv tyckte jag det var kul när vi var hos josse och körde en lek. Det är alltid kul att ha något att göra. Det blir inte samma lek men det handlar om musik).

Nå? Blir det bra?



I veckan blir det x-antal träningar och engelska plugg. Det är det som ska klaras av under veckodagarna den här veckan. Det är bara två veckor kvar i skolan (typ) och om det rullar på som vanligt så ska det gå fort. Håller ni med mig? (JA tänker alla med orkar inte kommentera och skriva "jaaa" men jag vet att ni tycker det går fort eller iallafall dem jag känner tycker tiden rusar iväg).

Kvällen har tillbringats vid tv:n och huvudvärk har smygit sig in i mitt huvud men jag ska snart sova bort den hoppas jag. Kvällsfikan idag bestod av macka med brioost och salami, två "hårda" bröd och te. Och sedan fruktsallad som avslutning. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0