TRÖTT OCH SEG

Andra advent, Söndag, 6/12 :

- Dömma 11.00-14.00 (Gör en sjukt seg)
- Duscha
- Plugga
- Mat
- Plugg
- Välförtjänt tv-tittande

Matcherna gick jättebra, bara breöm så det tackar vi för. 300 kr totalt. Efter man dömt blir man sjukt seg så jag sitter här framför datorn och försöker plugga lite. Stort engelska prov på fredag. Grammatik och hur mycket som helst verkligen. Kunde vi inte ta det i etapper eller?

Jag tog en dusch förut och jag fick ha i lite extra balsam för att få ut "tovorna". Nu hänger håret bara fult längs med huvudet. höhö. Snart är det mat och sen blir det ännu mer plugg.

OCH sen är det tvtvtv. Skönt! Jag har inte suttit vid tv:n på hela helgen så ska bli skönt att sätta sig ner med en kopp te och kolla på de bästa programmen på hela veckan.



en rullator
flera rullatorer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0